duminică, 25 iulie 2010

Buna Dimineata

Buna dimineata tuturor.
Acum ce m-am trezit si eu m-am gandit ca ar fi frumos sa va urez buna dimineata in timp ce imi savurez cafeluta si tigarea.Azi se pare ca va fi o zi de stat in casa pentru ca in zona in care ma aflu eu ploua de curge dar asta este nu ai ce sa ii faci ce vrea Domnu.Imi voi petrece timpu cu sormea si cumnatumeu si cam atat va fi o plictiseala foarte mare dar se trece si peste plictiseala.Eu unul abia astept ziua de maine cand pleaca taicameu la Turda timp de o saptamana si pot chefuii si eu cu prieteni...
Ieri nu am reusit sa mai intru sa va mai zic ultima veste bomba pentru uni.Ieri pe la ora diminetii nu stiu exact cat a fost am auzit ca un om foarte bun care nu era alt dopat ca altii si betiv a murit intr-un accident tragic.Un sarb a vrut sa merga la mare dar nici ala nu a mai ajuns.In timp ce trecea pe langa parcul auto idiotul sa uitat la parc si a tras de volan spre saracul om la lovit din plin.A fost luat pe parbriz si ala a pus frana si saracu a mai zburat 20m prin aer se constata ca acel om nu ar fi murit daca acel idiot nu ar fi pus frana, la impactul cu asflatul a decedat.Dupa accident politia a umblat sa il indentifice pentru ca nici oamenii de la el din sat nu l-au cunoscut pana la un moment dat.Cam asa o fost accidentul.DUMNEZEU SA IL IERTE!!!

Si un playlist al diminetii:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu