duminică, 25 iulie 2010

Buna dimineata

Va urez tuturor o dimineata cat mai frumoasa.
Acum m-am trezit si eu si m-am gandit ca ar fi frumos sa mai scriu cate ceve pe blog.Pentru mine dimineata asta este foarte frumoasa din simplu fapt ca a plecat taicameu in delegatie pentru o saptamana si cum specificam si in post-ul anterior o sa ma distrez din plin cum ar veni.Vineri e "ziua cea mare" cand plec cu, corturile sus intrun sat de deal de munte fie ce o fi sper sa fie fain sa ne putem distra intradevar eu o sa fiu cel mai mic deacolo dar nu asta conteaza in fond si la urma urmei conteaza sa ne distram si sa ne simtim bine.
In legatura cu ziua de ieri nu a fost asa pagubasa pe cum am zis dimineata a iesit bine.M-am dus in sat cu niste prieteni si am ras de un "retard de om".Dupa am venit acasa si am petrecut timp cu familia pentru ca asa e frumos duminica macar seara,ne-am pus toti pe o partida de ras cand ne povesteam unu la altu ce peripetii sau ce prostii am facut noi cand eram mici copi.
Va urez inca odata tuturor o dimineata faina si pofta buna la cafea(cine bea), tigare(cine fumeaza)
Si asa de incheiere niste melodii care sa va trezeasca:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu