vineri, 23 iulie 2010

Buna Dimineata

Buna diminteata...

Dupa o lunga absenta de pe blog am revenit in forta...
In tot acest timp mi-am petrecut viata si cu bune si cu rele cum am putut si eu..
Voi incerca de acum sa am mai multa activitate pe blog daca o sa pot.
Totusi in acesta dimineata in timp ce imi savuram cafeluta si o tigare, m-am gandit ca ar fi frumos sa mai am si eu activitate pe blog, sa speram ca o sa fie un timp mai indelungat.
Am strans in ultimu an foarte multe idei de a pune pe blog si alte chestii destul de frumoase pentru unii.
In sfarsit a ajuns si week-end'ul si pe la mine, am incercat sa dorm si eu mai mult da nu se poate ca suna telefonu de parca as fi presedinte nici lui Base nu ii suna asa telefonu cred..
O sa imi contactez prieteni mai tarziu si o sa merg la o bericica ca sa pot savura din plin acest week-end splendid in care sa anuntat furtuna si alte chestii nasoale.Sa speram ca maine va fi mai frumos.
Cam atat de zis in acesta dimineata.

Playlistul diminetii:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu